Friday, 12 July 2013

salam ramadan al mubarak







salam ramadan al mubarak..haa femes aku bulan puasa ni..merata rata sebut nama aku..x larat aku nak menyahut ke sorang2..even klaw dalam fb tu pon aku pelik pasal ada org tulis ramadan al mubaraq..amboi sebijik2 depa copy nama aku..sakan aih..  =D 

bulan puasa tahun ni aku rasa cam best sket la pasal dri awal puasa smpai habes aku dpat puasa kat rumah..nikmat2..bnding dgan taun lepas kna puasa kat kolej..dgan sahur pon tggang langgang..pgi klas pon penat ja..jadi tahun ni harapnya ibadat pon brtambah la kan pasal dok kat rumah..insyallah..n untuk raya tahun ni jgak aku akan raya kat rumah..raya pertama open house..rasanya la..x confem lagi..nnty confemkan kmudian..tahun ni pon dpat la jalan2 raya ngan kawan2..x sbar nak raya!  =D

No comments: